آیت الله سید احمد میرعمادی چهارشنبه ۱ اردیبهشت در مراسم نواختن زنگ سلامت در مدرسه دخترانه شاهد خرم آباد با بیان اینکه خداوند نعمت های مادی و معنوی فراوانی به ما داده است اظهار داشت:  برای هیچ کدام از نعمت های الهی نمی توان قیمتی را در نظر گرفت.

وی با تاکید بر اینکه دو نعمت سلامت و امنیت از اهمیت فوق العاده ای برخوردار هستند افزود: از دو نعمت سلامت و امنیت به عنوان نعمت های مجهول یاد می شود که کمتر مردم قدر آنها را می دانند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه اثر سلامت در راستای رشد و تعالی انسان است ادامه داد: اگر سلامت نباشد زندگی گوارا نیست و پیشرفتی در جامعه وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه بدون سلامت حیات ارزشی ندارد ادامه داد: بدون سلامت و امنیت بندگی خداوند هم در جامعه وجود ندارد.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه عبادت در سایه سلامت است و هیچ دینی به اندازه دین اسلام به امر سلامت توجه نکرده است بیان کرد: همه عبادات در دین اسلام برای سلامت روح و جان انسان است.

وی با یادآوری اینکه نماز سلامت روح و روان است افزود: روزه سلامت جسم است و در اسلام به موضوع تغذیه حلال و پاکیزه تاکید فراوانی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع سلامت جوانان در جامعه اشاره کرد و گفت: اگر ما نسل سالمی می خواهیم باید جوانان مان سالم باشند.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه جامعه سالم با جوانان سالم محقق می شود تصریح کرد: در این راستا باید سلامت جوانان و کودکان در اولویت کار مسئولان باشد.

وی همچنین بر لزوم قرارگیری امر آموزش به منظور ارتقای سطح سلامت و بهداشت جامعه در دستور کار متولیان امر تاکید کرد.

کتابخانه آنلاین

آرشیو اخبار