آیت الله سید احمد میرعمادی چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت در دیدار با کارکنان شرکت گاز لرستان اظهار داشت: شرکت گاز لرستان در سالهای اخیر عملکرد درخشان و موثری از خود نشان داده است.

وی از کارکنان این شرکت خواست قدر این موقعیت را دانسته و تلاش مضاعفی در خدمت به مردم استان داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: خدمت رسانی هایی كه شركت گاز داشته باعث تحول چشمگیری در زندگی مردم استان شده است و باید گفت كه این شركت در میان دستگاههای دولتی انصافا سر بلند بوده است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه توسعه گازرسانی روستایی استان موجب آسایش مردم و کمک به حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از تخریب جنگلها شده اظهار امیدواری کرد که مردم از این نعمت الهی به درستی استفاده کنند.

امام جمعه خرم آباد در ادامه گفت: مردم در انتخابات وظیفه ای كه به آنها محول شده بود را به نحو احسن انجام دادند و اكنون نوبت مدیران و مسئولان استان است كه با همت هر چه بیشتر برای خدمت به این مردم تلاش كنند.

آیت الله میرعمادی یادآور شد: در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» دو استان لرستان و آذربایجان شرقی به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شده اند لذا تمام دستگاههای دولتی استان از جمله شركت گاز باید طرح ها و برنامه های خود را برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی ارائه دهند.

کتابخانه آنلاین

آرشیو اخبار