طی ديدار نماينده ولی فقيه در استان استان، فرمانده انتظامی استان لرستان، مدير كل بنياد شهيد و امور ايثار گران لرستان و جمع ديگری از مسئولان استانی از جانباز صد در صد سيد نور خدا موسوی سركشی كردند.

آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت در این دیدار با اشاره به اینکه روز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) تجسم جانبازانی با رشادت و سرشار از عشق به ولايت و مردم است، اظهار داشت: عشق و وفا در وجود حضرت عباس(ع) موج می زند و جانبازانی که هستی خود را تقديم کرده اند حضرت عباس(ع) را الگو و سرمشق خود قرار داده اند.
و ادامه داد: جانبازان آيينه تمام نمای فداکاری و از خود گذشتگی هستند که نه تنها نمادی بی بديل از صبر و استقامت هستند بلکه پرچمدار عرصه مقاومت هستند.

نماينده ولي فقيه در استان لرستان با تاکيد بر فداکاری جانبازان اظهار داشت: همه ما بايد در تمامي امور زندگی خود روحيه مثال زدنی جانبازان را سرلوحه کار قرار دهيم.

وی خاطر نشان كرد: جانبازان شهدای زنده هستند كه جان نثاری آنان در راه تحقق اهداف نظام مقدس اسلامي و دفاع از كيان كشور است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تجليل از صبر و استقامت جانبازان و خانواده های گرانقدر آنها افزود: جانبازان سفيران شهدا و پاسداران احياء فريضه امر به معروف و نهی از منكر هستند كه با وجود پربركت آنها فرهنگ ايثار و شهادت و سبک زندگی اسلامی در جامعه ترويج و نهادينه شده است.

آیت الله میرعمادی با اشاره به رشادت های اين دليرمردان در عرصه های نظم و امنيت و دفاع از کيان ايران اسلامی خاطر نشان کرد: ايران اسلامی با وجود اين غيور مردان هميشه در بالندگی و عزت به سر خواهد برد.

وی ادامه داد: وظيفه ما این است که قدردان جانبازان باشیم چرا که تماميت کشور و استقلال و آزادی آن با رشادت و از جان گذشتگی اين بزرگ مردان به دست آمده و اين سرمايه های ارزشمند در هر زمان و مکانی بايد تجليل و ارزشگذاری شوند.

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان لرستان نیز در این دیدار ضمن دلجويی از خانواده جانباز موسوی از حضور نماينده ولی فقيه و مسئولان استانی، تقدير و تشكر كرد.

کتابخانه آنلاین

آرشیو اخبار