آیت الله سید احمد میرعمادی دوشنبه ۲۷ اردیبهشت در دیدار با دانشجویان دوره دافوس آجا یکی از دستاوردهای انقلاب را وجود افسران باایمان و بابصیرت دانست و اظهار داشت: امروز افسران ما از مجموعه صفاتی که برای یک نیروی نظامی لازم است مانند داشتن ایمان، اصالت، بصیرت، قدرت فکر و اندیشه و صلابت و استواری برخوردارند. 

وی به توجه و اهتمام مقام معظم رهبری نسبت به مراسم افسران و درجه داران جوان در ارتش اشاره کرد و گفت: در یکی از این دیدارها رهبری از افسران جوان به عنوان نیروهای مومن، شجاع و نفوذ ناپذیر یاد کرد. 

وظایف مسلمانان در عصر غیبت 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به وظایف مسلمانان در عصر غیبت اشاره کرد و بیان داشت: اولین وظیفه ما در زمان غیبت معرفت امام زمان (عج) و شناخت امامت و ولایت است که این معرفت در سایه عبادت و شناخت خداوند ایجاد می شود. 

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام در جبهه ها خداوند و امام زمان (عج) را حاضر می دیدند، افزود: امروز نیروهای مسلح کشور فقط به خداوند تکیه می کنند و با اتکال به خداوند و اراده قوی در همه صحنه ها پیروز می شوند که نمونه آن پیروزی در هشت سال دفاع مقدس بود لذا انتقال تجربیات دوران دفاع مقدس یک ضرورت بوده که برای آموزش افسران باید در نظر گرفته شود. 

وی به وجود معجزات فراوان در جریان جنگ تحمیلی از جمله آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و خطاب به افسران جوان گفت: ارتباط و توسل به امام زمان اثربخش است و کسیکه با ایشان ارتباط روحی و قلبی داشته باشد شکست ناپذیر خواهد بود لذا اولین وظیفه شما افسران معرفت ایشان بوده تا بتوانید سربلند شوید. 

انتظار ظهور افضل عبادات است 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد دومین وظیفه ما در زمان غیبت معرفت و شناخت نائب امام زمان دانست و گفت: ما معتقدیم همان ولایتی که امام زمان (عج) از آن برخوردار است در اداره امور جامعه نیز در اختیار نایب امام زمان است و مشروعیت همه امور به‌واسطه امضاء نائب امام زمان (عج) است. 

آیت الله میرعمادی نائب امام زمان را حجت خداوند بر روی زمین دانست و افزود: ولایت فقیه یعنی ولایت امام زمان و با وجود ولی فقیه تمام امور به صورت مشروع و حلال انجام می شود و سخن ولی فقیه فصل الخطاب است. 

وی آمادی و انتظار فرج را از دیگر وظایف مسلمانان در عصر غیبت دانست و بیان داشت: انتظار ظهور افضل عبادات است و امروز در دنیا زمینه برای ظهور امام زمان (عج) فراهم شده زیرا امروز دنیا تشنه عدالت  بوده و مردم به دنبال منجی هستند. 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه انقلاب اسلامی صدایی برای ظهور امام زمان (عج) است، عنوان کرد: هر نهضت و حرکتی قبل از نهضت مهدی موعود (عج) باطل است مگر انقلابی که زمینه ساز ظهور امام زمان باشد. 

بهائیت یک جریان ضد مهدویت و زائیده صهیونیست و انگلیس 

آیت الله میرعمادی بر لزوم شناخت جریان های ضد مهدویت در زمان غیبت تاکید کرد و گفت: برای افسران جوان جریان شناسی جریان شناسی انقلاب اسلامی، جریان شناسی گروه های ضد انقلاب و ضد دین و جریان شناسی ضد مهدویت یک وظیفه است. 

وی با اشاره به اینکه در مقابل تفکر مهدویت تفکر ضد مهدویت وجود دارد، بیان داشت: از زمانیکه غیبت کبری شروع شد مدعیان دروغین امام زمان فعالیت خود را آغاز کردند و خود را امام زمان خواندند. 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد افزود: جریان ضد مهدویت بر دو قسم است به طوریکه در یک بخش جریانی از افراد ایجاد می شود که وابستگی جناحی و حزبی ندارند اما جریان دیگر توسط صهیونیست ها و استعمار پیر انگلیس رواج پیدا کرد و آن جریان بهائیت است.

  آیت الله میرعمادی بهائیت را یک جریان ضد مهدویت که زائیده صهیونیست و انگلیس دانست و عنوان کرد: انگلیس و رژیم صهیونیستی می دانستند تا زمانیکه تفکر مهدویت، مرجعیت و عاشورا در میان شیعیان حاکم باشد نمی توانند بر مسلمانان تسلط پیدا کنند لذا درصدد از بین بردن این تفکرات بودند. 

دیدار با سران فرقه بهائیت دیدار با دشمن امام زمان (عج) 

وی با اشاره به اینکه بهائیت یک فرقه ضاله بوده که برای از بین تفکر مهدویت شکل گرفته است، ادامه داد: بهائیت ضد اسلام و تشیع بوده و اساس آن بر پایه شکستن قدرت تشیع است چنانکه در دوره ای از تاریخ بهائیت به موفقیت هایی در ایران دست یافته و توانستند مهدویت را از زندگی مردم بردارند همچنین افرادی با حمایت های مالی و جاسوسی انگلیس و رژیم صهیونیستی در ایران نفوذ پیدا کردند. 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه سران بهائیت به دنبال ایجاد مرکز رشد بهائیت در ایران بودند، بیان داشت: از زمان پیدایش بهائیت تا امروز همه رفتارها و کردارهای آن ضد اسلام بوده است لذا بر اساس فتوای مراجع تقلید بهائیت نجس و کافر هستند و ارتباط و نشست و برخاست با آن ها حرام است. 

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه متاسفانه فردی با پررویی با سران فرقه ضاله بهائیت دیدار می کند، افزود: فائزه هاشمی با یکی از سران فرقه ضاله بهائیت دیدار کرده که این اقدام به معنای ضربه زدن به ریشه اسلام و بها و ارزش قائل شدن برای بهائیت است. 

وی دیدار با سران فرقه بهائیت را دیدار با دشمن امام زمان (عج) دانست و ادامه داد: دیدار فائزه هاشمی با سران فرقه ضاله بهائیت ماهیت وی را روشن کرده و حاکی از این بوده که مبانی اعتقادی و اخلاقی این افراد از درون فاسد بوده و از مبانی اعتقادی قوی برخوردار نیستند. 

افرادی که فائزه هاشمی را به لرستان دعوت کردند باید توبه کنند 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: ننگی بالاتر از این وجود نداشت که این ها با افرادی که نجس بوده دست داده و زیرعکس دشمن امام زمان (عج) عکس گرفته اند که این امر جای تاسف دارد و تاسف بالاتر این است که چندی پیش در جریان تبلیغات انتخابات مرحله دوم در استان لرستان برخی همین خانم را به خرم آباد دعوت کردند. 

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه افرادی که فائزه هاشمی را به خرم آباد دعوت کردند امروز چه جوابی دارند که به مردم بدهند، عنوان کرد: افرادی که سینه چاک این خانم بودند و تمام امکانات نظام را برای سخنرانی این خانم بسیج کردند امروز چه جوابی دارند به مردم و به امام زمان بدهند. 

وی بر تاکید بر اینکه هم این خانم و هم افرادی که او را به لرستان دعوت کردند باید استغفار و توبه کنند، افزود: کسانیکه از این فتنه گر و هتاک حمایت کردند باید توبه کنند و ما آن ها را به توبه در ماه شعبان دعوت می کنیم زیرا گناه اینها بسیار سنگین بوده و این افراد شرمنده امام زمان (عج) هستند چگونه می توانند سرشان را بالا گرفته و بگویند ما به امام زمان اعتقاد داریم. 

مملکت متعلق به حضرت مهدی (عج) است 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد ادامه داد: کسانیکه فائزه هاشمی را به لرستان دعوت کردند امروز چه جوابی دارند به بچه های حزب الهی و ولایی بدهند در حالیکه این بچه ها آن ها را نصیحت کردند که این کار را نکنند. 

آیت الله میرعمادی خطاب به افراد دعوت کننده فائزه هاشمی به لرستان گفت: آیا این دعوت به قیمت مخالفت با امام زمان می ارزید؟ 

وی جریان شناسی ضد مهدویت را یک وظیفه دانست و بیان داشت: باید امام زمان(عج) و دشمنان ایشان را بشناسیم و کسانیکه به دشمنان امام زمان بها داده و با آن ها ملاقات می کنند نباید در جامعه اسلامی جایگاهی داشته باشند زیرا این مملکت متعلق به حضرت مهدی (عج) است. 

آیت الله میرعمادی به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر داشتن بصیرت تاکید کرد و گفت: رهبری از عمق وجود همگان را به داشتن بصیرت دعوت می کنند و این همه روی این موضوع تکیه می کنند لذا برخی از مسئولان ما باید بصیرت داشته باشند زیرا بی بصیرتی به معنای آب در آسیاب دشمن ریختن است.

کتابخانه آنلاین

آرشیو اخبار