آیت الله سید احمد میرعمادی پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت در یادواره شهید قاسم مدهنی و ۱۰ هزار شهید عشایر کشور در سخنانی با بیان اینکه خداوند در قرآن سه چیز را عامل موفقیت و نفوذ ناپگذیری یک ملت برشمرده است گفت: عامل نصرت الهی، رهبری هوشیار و آگاه و همچنین مردمی با بصیرت و حامی پشتیبان از جمله این سه عامل است.

وی با تاکید بر اینکه آنچه در انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا حاصل شده است استقلال، نفوذ ناپذیری و شکست ناپذیری ملت ایران است گفت: امروز اگر سوال شود ثمره هزاران شهید والا مقام چه شد می توانیم بگویم اسلام زنده و مکتب اهل بیت به دنیا معرفی شد و ملت ایران به عنوان ملت نمونه الگو و ناپذیر شناخته شد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه عشایر به عنوان حامی و پشتبیبان انقلاب و به عنوان مردمی غیور، سلحشور و ولایت مدار نقش اساسی را در دفاع مقدس ایفا کرده اند گفت: امام راحل(ره) وقتی رژیم شاه را تهدید کرد فرمود پشتبیبان من عشایر هستند.

آیت الله میرعمادی به ویژگی های شهدای عشایر اشاره کرد و گفت: شهدای عشایر رزمندگان پیشگام و پیشتاز جبهه ها بودند.

وی با بیان اینکه اولین گروه های که در جبهه حاضر شدند عشایر بودند افزود: روح و جان شهدای عشایر چیزی جز ولایت نبود

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد وظایفه امروز ما پاسداری از خون شهیدان است تا نامحرمان در دل نظام نفوذ نکنند گفت: باید بصیرت و نفوذ ناپذیری خود را حفظ کنیم.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه ملت نفوذ ناپذیر ملتی است که از موضع بالا به دنیا نگاه می کنند نه از موضع ضعف و ناتوانی گفت: امروز ایران نفوذ ناپذیر در برابر ابر قدرتها است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال از بین بردن پایه های نظام و از بین بردن نفوذ ولایت و رهبر ی در دل ها است گفت: سازش ناپذیری، پیروی از ولایت و فریاد زدن بر سر آمریکا ما را به مرتبه ای رساند که امروز به عنوان کشور قدرتمند مطرح هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد بیان داشت: کسانی که به دنبال فراهم کردن زمینه نفوذ هستند یا ناآگاه بوده و یا اینکه از عوامل دشمن هستند.

کتابخانه آنلاین

آرشیو اخبار